Pages

Sunday, March 13, 2011

Update Baru la

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
aku rase dh lama aku x update blog aku ni. nk dekat setahun agaknyer. maklumlah aku ni jenis pemalas skit.asyik berFB. tp sejak aku dpt tahu ramai dah bukak blog, aku rase elok la sgt aku mula berjinak2 kembali dgn alam blog ni(jinak la sgt) hahahahah.aku pn xpasti lpas ni aku rajin lg x update blog aku ni.aku rase sepanjang setahun ni byk bende aku lalui.semua mmg mgajar aku tentang erti kehidupan.walaupun ader pgalman x bererti pn.. hahaha.xper2 nnti2 jerla aku smbung blik.sbb dh pukul 1.56 pg dh ni dh masuk ari bru 13 mac 2011.besok pon aku ader kuliah. Rase mcm malas nk pegi jer..tp insyallah aku gagahkn diri la besok.pepun aku ucpkan selamat mlm la yer.sori la untuk saper2 yg xfhm short form aku yer.insyallah nnti aku pakai ayat penuh bermakna...

No comments:

Post a Comment